.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

 جلسه ستاد تسهیلات سفرهای دائمی با محوریت سفرهای نوروز سال 92 در شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در این جلسه ولی‌الله عظمتی، فرماندار رشت ضمن تقدیر از فعالیت‌های اعضای ستاد تسهیلات سفرهای استانی گفت: همانطور که ما در ایام محرم و صفر به عزاداری می‌پردازیم و همه مسئولین استان و شهرستان‌ها شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر این ایام آماده می‌کنیم، در سایر ماه‌های سال نیز تلاش می‌کنیم تا فضاهای شادی را برای مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: بعضی از فصول و ایام هستند که مردم تمایل زیادی برای مسافرت و گردش و تفریح دارند که ایام نوروز و فصل تابستان از مهمترین فصول گردشگری تعریف می‌شوند و با توجه به اینکه استان گیلان یکی از مقاصد اصلی بسیاری از مسافران و گردشگران است، بر این اساس ما باید برای رفاه حال مسافران در این زمان‌ها تمهیدات ویژه‌ای را پیش‌بینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ساخت آزادراه قزوین - رشت و سهولت عبور و مرور، اکنون دیگر سفرهای استانی تنها مختص به نوروز و تابستان نبوده و با کوچکترین تعطیلاتی شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی در این استان هستیم که براین اساس باید به صورت دائمی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران باشیم.

عظمتی متذکر شد: استان گیلان از مواهب خدادادی زیادی بهره‌مند است، وجود کوه، جنگل، دریا، آثار باستانی، اماکن مذهبی و... در جذب مسافران و گردشگران نقش زیادی دارد اما وظیفه ماست تا زیرساخت‌های لازم را برای رفاه حال مسافران آماده کنیم.

وی ادامه داد: امروزه صنعت گردشگری یکی از اقتصادی‌ترین صنایع جهان است و ما باید بستر را برای بهره‌مندی تمام مردم استان از درآمدهای حاصل از این صنعت فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از کمربندی آقاسید شریف به خمام هم نقش بسزایی در رفع معضل ترافیک این شهرستان دارد و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی این کمربندی باشیم.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته نیز اقدامات بسیار خوبی در ستاد تسهیلات سفرهای دائمی شهرستان صورت گرفته است، اما با توجه به رشد هر ساله ورود گردشگران به این استان باید تمهیدات ویژه‌ای را بکار گیریم و ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

وی گفت: تنها فراهم کردن آب و نان وظیفه این ستاد نیست، بلکه باید برای اسکان، سوخت، تورم، وجود نقدینگی در خودپردازها، باز بودن مساجد و ... راهکارهای اساسی را ارائه کنیم و در ایام نوروز که تعطیلات رسمی است و کارکنان در ادارات حضور ندارند نیز چاره‌ای اندیشید تا مسافران دچار مشکل نشوند.

فرماندار رشت از اعضای ستاد خواست تا علاوه بر فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور گردشگران اقداماتی را ویژه مردم شهرستان بکار گیرند، تا مبادا با حضور مسافران، مردم شهرستان در زمینه فراهم کردن مایحتاج عمومی، تورم و ... دچار مشکل شوند.

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامد 26 دي 1391
رشت دو تا دستشویی عمومی درست و حسابی نداره چطور اماده پذیراییه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.